پشتیبانی



✿آلـפּـنگـــ آتـریـــسـآ✿

Desigen / Email / Profile / Home


    

 

 میگن تو جهنم یـه جـایی هس…
.
.
حالا ایشاالله خودتون میرین میبینین…

 

 

 

بگم بی مزه میشه ..

 

 

 

اعتراف میکنم دیروز دوساعت برقمون قطع شد

 

 

 

گوشیمم شارژ نداشت
.
.
تو این دوساعت چیزای زیادی فهمیدم

 

فهمیدم یه هفتس داریم خونه رو نقاشی میکنیم

 

داداش بزرگم ۲ ساله ازدواج کرده

 

بابام چهار ماهه بازنشسته شده

 

 

خواهر کوچیکم کنکور قبول شده

 

 

و جالتر اینکه یه برادرزاده ۵ ماهه دارم که اسمشو رامین گذاشتن !! 

وااااای چه دوستای خوشگل و خوشتیپ و با کلاسی دارم من…!
.
.
الکی مثلا من کورم قیافه های داغون شما هارو نمیبینم 

  

ﻭﺍﮐﻨﺶ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺩﯾﺪﻥ ﻟﺒﺎﺱ ﻧﻮ :

 

ﻭﺍﯼ ﭼﻪ ﺧﻮﺷﮑﻠﻪ ﭼﻨﺪ ﺧﺮﯾﺪﯼ؟

 

ﺻﻮﺭﺗﯿﺸﻮ ﺩﺍﺷﺖ؟
.
.
ﺣﺎﻻ ﭘﺴﺮﺍ :

 

لاشی ﺩﺭ ﺑﯿﺎﺭ ﻣﻦ ﺑﭙﻮﺷﻢ میخوام برم سر قرار

 

 

پسره ۲۸ کیلو وزنشه!

 

پست گذاشته خیلیا آرزو دارن هیکل منو داشته باشن!

 

 .

 

.

   

عاخه مداد!

 

تو همینجوری بری بانک کشاورزی

 

 

 

بهت وام خشکسالی تعلق میگیره!


 

 

والااا

 

 



نظرات شما عزیزان:

Milad
ساعت22:43---19 مرداد 1395
به کسی که دوستش داری

بگو که چقدر

بهش علاقه داری

و چقدر در زندگی براش

ارزش قائل هستی

چون زمانی که از دستش بدی

مهم نیست که چقدر

بلند فریاد بزنی

او دیگر صدایت را نخواهد شنید

پابلو نرودا

سلام خوبین ممنون از متن های قشنگت موفق باشی همیشه ممنون به وب خودت سر زدی همیشه موفق باشی ممنون از محبتت


رقیه
ساعت8:43---17 خرداد 1395
گلم وبت خیلی عالیه اگه مایل ب تبادل لینک بودی خبرک کن اینم ادرس یه وب دیگمه http://keitty.loxblog.com
پاسخ:تبادل میکنم اجی بلینک و خبرم کن


مدیریت themoodlover
ساعت21:14---20 ارديبهشت 1395
salam azizam vaghean matlabat alie.be omid movafaghiat hay pey dar pey.
پاسخ:مرسی


دختر جووووووگیر
ساعت15:39---29 فروردين 1395
خییییییییییییییییییییییلی خوجل بود

ناشناس
ساعت22:32---3 فروردين 1395
این هم رد پای ما خاستی بزارم گذاشتم
عالیه دمت گرم
پاسخ:میسی


لاله
ساعت22:39---29 اسفند 1394
لایک

زهراو مهدی
ساعت19:16---21 اسفند 1394
سلام آتریسایی.خوبی؟همه مطالبتوخوندم!میگم آتریسایی بی زحمت به وب منم سربزن!وتبادل لینک هم بکنیم!یادت نره واااااا!منتظرتم اجی خوبم
پاسخ:باوشه لینک شدین


------------
ساعت20:50---16 اسفند 1394
با سلام و خسته نباشید به مدیر خوش سلیقه و خلاق وبلاگ.من همشه رکم و الانم می گم که وبلاگت فوق العادست از همه نظر (محتوایی،ابزار زیبا سازی وب و همچنین موزیک) بهت تبریک می گم تقریبا بیشتر مطلبا تو خوندم و عالی بودن ولی می دونم می تونی بهترین از اینم باشی برات ارزوی بهترینها رو می کنم موفق باشی

رقیه
ساعت21:22---13 اسفند 1394
حال کردم

رقیه
ساعت18:35---11 اسفند 1394
عالی بودن
پاسخ:مرسی رقیه جون


مینا و نازنین
ساعت20:49---5 اسفند 1394
موفق باشی عزیزم
پاسخ:مرسی گلم


kosar
ساعت19:44---5 اسفند 1394
خیلیییییییییییییی باحال بود
پاسخ:ممنانم


ن برنا
ساعت23:57---7 تير 1394
دیر وقت بود و خوابم نمی برد به وبت اتفاقی برخوردم خوشم اومد خواستم تشکر کرده باشم که یه لبخندی رو لبام نشوندی
پاسخ:خواهش عزیز دلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ یک شنبه 7 تير 1394برچسب:,| 20:36|❀ᗩ☂ᖇᓰᔕᗩ❀|